Kompleksowe prowadzenie kontaktu branży teletechnicznej.
- analiza i weryfikacji dokumentacji projektowej,
- opracowania koncepcji oraz dobór optymalnych rozwiązań technicznych,
- raportowanie Zleceniodawcy o bieżącym stanie Kontraktu
- identyfikacja ryzyk,
- prowadzenie budżetu oraz harmonogramu inwestycji
- nadzór nad weryfikacją faktur od dostawców
- rozliczanie prac podwykonawców
- nadzór nad zamawianiem niezbędnych do realizacji kontraktu materiałów i usług,
- udział w negocjacjach z dostawcami i podwykonawcami,
- nadzór nad wykonywaniem i prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją Inwestycji,
- udział w naradach i należyte reprezentowanie Zleceniodawcy i interesów Zleceniodawcy,
- przygotowanie i udział w odbiorach Inwestycji w tym czynny udział implementacji, wdrożeniach oraz testach,
- propagowanie i kontrola zasad BHP,
- nadzór bezpośredni nad wykonywaniem prac i dostaw podczas realizacji Kontraktu.