Kompleksowe prowadzenie kontaktu branży teletechnicznej.

  • analiza i weryfikacji dokumentacji projektowej,
  • opracowania koncepcji oraz dobór optymalnych rozwiązań technicznych,
  • raportowanie Zleceniodawcy o bieżącym stanie Kontraktu
  • identyfikacja ryzyk,
  • prowadzenie budżetu oraz harmonogramu inwestycji
  • nadzór nad weryfikacją faktur od dostawców
  • rozliczanie prac podwykonawców
  • nadzór nad zamawianiem niezbędnych do realizacji kontraktu materiałów i usług,
  • udział w negocjacjach z dostawcami i podwykonawcami,
  • nadzór nad wykonywaniem i prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją Inwestycji,
  • udział w naradach i należyte reprezentowanie Zleceniodawcy i interesów Zleceniodawcy,
  • przygotowanie i udział w odbiorach Inwestycji w tym czynny udział implementacji, wdrożeniach oraz testach,
  • propagowanie i kontrola zasad BHP,
  • nadzór bezpośredni nad wykonywaniem prac i dostaw podczas realizacji Kontraktu.